söndag 25 mars 2012

HHH III

Det finns vissa böcker som jag längtar mer efter än andra. Den senaste delen i Hicke Hiskelig Halvulk III är en sådan bok. Det känns som om det var evigheter sedan det kom ut en ny bok om honom på svenska, men nu är den äntligen här och jag har självklart läst den. Och, belive it or not, jag gillade även denna bok! Böckerna om Hicke är så otroligt roliga och spännande och smarta, det är en ren fröjd. Senaste tillskottet får en klart lysande 4 av 5 och 8 av 10! Har du inte läst något om Hicke, gör det NU!

Nu har jag bara en film kvar i mitt Harry Potter-marathon. När man ser så många filmer om samma sak på kort tid fastnar man verkligen i den världen. Det är inte brillianta filmer, men den har verkligen underhållningsvärde, och ju fler man ser, desto bättre blir det eftersom man lär känna karaktärerna och vill veta hur det ska sluta. Sista filmen kvar, nu kör vi! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar