onsdag 8 februari 2012

Onsdag-mitt-i-veckan

Jag har aldrig gillat onsdagar. Jag gillar inte hur de ligger mitt i veckan. Man jobbar och stånkar och sliter och så är det ändå två dagar kvar innan man är klar. Det är något jag måste bearbeta varje vecka, jobbigt verkligen...

Jag läser när jag hinner, en liten bit här och en liten bit där. Det är en trevlig indisk bok jag håller på med just nu, Vishnus Död av Manil Suri. Har en bra bit kvar men jag stretar på.

Om knappt två veckor börjar bok-rean. Oh, det är så härligt! På adlibris och de andra bokhandlarna på nätet kan man förboka redan nu så man säkert får de böcker man vill ha. Jag råkade visst titta in där en snabbis (inte alls snabbt faktiskt, flera timmar) igår och beställde hem 12 nya böcker(:-O) för under 500 kronor(:-D)! Så mitt samvete är trots allt ganska rent fortfarande!

Nu ska jag äta kyckling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar