onsdag 18 januari 2012

England

Färglagda länder är länder jag varit i (läst...)!
Det går lite segt nu... Jag gillar boken jag läser, When God Was A Rabbit, men jag har varken tid eller ork att läsa egentligen. Imorse snodde jag åt mig lite extra tid på toan men det gjorde att jag fick prioritera ner min frukosttid. Men so far trivs jag bra i England så varför stressa?

Annars är det mycket den här veckan. Jag jobbar på på Pauli och har numera ännu fler timmar än innan, vissa dagar 6-14.30 och vissa dagar 8-13.30. Så det är full rulle. Som om inte det vore nog är jag dessutom på Scanex den här veckan. Så jag har jobbat 12 timmar om dagen typ. Igår höll jag igång i 15 timmar, sen stupade jag i säng. Det är inte för alltid så jag överlever i alla fall, men just nu är det lite tungt.

Jag har så sått börjat titta mig runt efter vilket land som ska bli nästa på min resa och jag tror jag har bestämt mig nu. Det blir antagligen Vietnam! Måste ändå till biblioteket och lämna tillbaka böcker som blivit ALLDELES för dyra och då kan jag ju lika gärna passa på och låna lite nya böcker. Och jag har haft span på en bok från Vietnam ett längre tag så det blir nog bra! Men nu, England!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar