lördag 29 oktober 2011

Städdag!

God morgon! (Eller jag borde kanske säga god middag...;-))
Kunde inte hålla med mer!
Nu har jag ätit frukost, sovit länge och haft det mysigt, om ca 30 minuter tar Ring så spelar vi slut och då kör jag igång. Idag sker det nämligen äntligen. Idag ska det STÄDAS och det rejält. Ikväll ska denna lägenhet vara fläckfri!:-D
Ändå kommer det bli såhär idag...;-)
Jag tycker egentligen inte så mycket om att städa men jag älskar den nystädade känslan! Och när man väl bestämt sig för att idag är dagen då det händer, då är det faktiskt inte så farligt! Ser nästan fram emot att få städa, men säg det inte till någon...;-)
Mums! Hur kan man INTE älska hösten?!
Nu har jag höstlov. Otroligt skönt och välbehövt. Fasar lite för hur det ska bli att komma tillbaka efter en hel veckas ledighet. Varken jag eller min pojk lär vara supertaggade...;-P Dock har jag en hel veckas ledighet framför mig så det är väl bättre att njuta av den än att fasa för vad som komma skall... På onsdag bär det av till Stockholm för en lååånghelg! Det ska bli fabulöst roligt. Jag ser väldigt mycket fram emot det! Jag ska göra Stockholm på egen hand ett par dagar, leka med Chell och planera bröllop med vår Sarah. Fredagkväll kommer Spandex upp också, så akta dig, Stockholm, för här kommer vi...

Nu har jag sett alla mina julfilmer... Så det blir till att införskaffa fler tycker jag... Någon som har något tips? Även filmer som kanske inte är direkt kopplade till jul men som ändå känns juliga går bra.
Såhär ska det se ut!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar