måndag 1 augusti 2011

Ett snabbt litet inlägg...

Jag ska med tåget om 25 minuter så det här får bli ett snabbt litet inlägg för att ni inte ska tro att jag glömt er helt.

Sedan jag skrev sist har jag läst 3-4 böcker, städat alldeles för lite, surat och tyckt synd om mig själv (det gör vi alla ibland så titta inte snet på mig!=P), börjat på tre nya böcker, tagit en hel del promenader med en viss hund och jobbat jobbat jobbat. Och nu ska jag till jobb igen.

Eftersom jag tar hand om Leo så blir det halvdagar den här veckan, endast eftermiddagar. Gick all in förra veckan och jobbade två fulla dagar så nu är jag helt slut, skönt att ta det lite lugnt.

För övrigt har det nu blivit officielt att Pauliskolan sätts i konkurs men vi ger inte upp hoppet för det. Mirakel har hänt förut!

Nu ska jag gå och lägga en sista hand på utsidan, måste ju se representabel ut på jobb!:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar