torsdag 21 juli 2011

Dagarna de går och går

Vilken vecka. Å ena sidan har den varit ganska tråkig och tom, å en annan sida har den varit rolig och full med saker att göra och å en tredje sida har den varit otroligt tung och jobbig. Lite personlighetsklyvningar kan man väl säga att den haft...

Men snart är det lördag och jag fixar och grejar för att hinna färdigt i tid. Idag ska det bakas matbröd och pizzabullar och lite annat och sedan blir det en snabbis hem till mormor och morfar som har bröllopsdag idag. Det ska bli mysigt. Mormor och morfar är BÄST!

Imorgon gäller det att komma igång i tid för då måste det städas, ska man ha inflyttningsfest måste ju allt vara tiptop! Men det känns som om det faktiskt är möjligt att hinna. Var lite osäker igår, men idag ser det ljusare ut igen...

Igår var en ganska tung dag, av anledningar jag inte kan gå in på just nu, men nu är den över. Vi kom ut på andra sidan, visserligen inte så som vi hade hoppats men vi överlevde i alla fall. Även om ni, mina läsare, inte vet vad jag pratar om så kan väl ni som är bedjare be en sväng för det är en situation som behöver ett STORT mirakel omgående!

Nu ska jag äta frukost och sedan komma igång. Tänk att jag bara varit vaken i en timme ochjag ligger redan efter i tidsschemat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar