onsdag 18 maj 2011

Ps.

Har fresten mer än en hjälpgörare, räddande ängel, pärla bland andra pärlor och vissa svin etc. Igår ringde nämligen Bettis och frågade om jag ville ha Danys fd 1.20 säng. Visserligen tyckerjag väldigt mycket om 90 sängar men min egen madrass har blivit nerkissad av katten ute i stallet så jag har ingen s'ng. Men fina söta Bettan och dany har köpt ny säng inför deras framtida liv och ville därför ge mig den gamla sängen de inte behövde som en flytta-hemifrån-present! Perfekt! Så nu har jag en stor säng med sängstomme. Fabulöst!:-D

Har varit hemma i Kingelstad ikväll för att fira lilla Galen. Vi fick smarriga grillspett med klyftpotatis och till efterrätt lev det ungsbakad ananas med vit choklad och mandel. Mums! Men nu är jag proppmätt och stopptrött så god natt kära vänner, vi ses en annan dag!

PS. På lördag är det tydligen meningen att jorden ska gå under och Jesus komma tillbaka så se till att få gjort allt som ni alltid tänkt få gjort innan ni kick the bucket.;-) Kan bli svårt med bara 3 dagar men vi får göravårt bästa. It is after all the ed of the world and it only comes ones!;-)
Är det det här som kommer hända på lördag? Lär bli ganska svettigt i så fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar