måndag 18 april 2011

Vårstädning

Här sitter jag och bloggar när jar egentlien borde vårstäda. Är hos min andra familj, Erixons, och hjälper dem att städa. Har sopat verandan och nu vet jag inte vad jag ska göra. SÅ blogga it is!

Glömmer från år till år hur härligt det är när våren väl kommer! Och nu är den här!
Egentligen är det påskstädning hemma men det är mycket trevligare att vårstäda i Bjuv än hemma!;-)

Nu är Spandex ÄNTLIGEN hemma för påsken. Väldigt skoj! Vi funkar så otroligt bra tillsammans! Kommer bli epic när hon flyttar hem på riktigt i sommar!

I lördags var det vårstädning i kyrkan. Åkte dit ganska tidigt och fixade lite i barnrummet sen bluffade jag mig ur resten. Gick runt och såg viktig ut och sen var det lunch och då måste man ju prata och ta det lugnt och sen åkte jag och Spandex på loppis. Väldigt tung städdag!:-P 

Igår blev det två söndagsmiddagar, en hemma hos mig och en hos Spandex. Marajha, Jullegullan och Thomsa och the kids var i kyrkan och följde med hem för middag och mys. Väldgt mysigt! Sedan blev det Gin Rummy, väldigt roligt kortspel.

Kvällen spenderades i Bjuv med mat och spel och film. God mat, roligt spel, medelmåttig film. Och nu vårstädning i trädgården. Livet kunde vara sämmre!

Bokn heter just nu Ät mig, har inte så mycket kvar, så så fort jag kommer bort från Spandx i mer än en timme så är den nog slut.:-) 

Nu ska jag gå och fixa våfflro! Otroligt tråkigt inlägg det här mn det är för att jag egentligen har en massa annat för mig. Det får ni helt enkelt tåla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar