torsdag 28 april 2011

Jodå så att...

Idag ska jag söka jobb. Idag söker jag jobb. Idag har jag sökt jobb. nu söker jag jobb. Jobb jobb jobb. söker söker söker. Så ni vet...

Eller?!...
Nä, men jag håller faktiskt på att söka lite jobb. Men man måste ju pausa också! Har hittat en del riktigt trevliga faktiskt. Vi får la se hur det går. 
Det här är nog en bild många får när de tänker konståkning men...

Egentligen vill jag bara titta på Konståknings-VM nu, de sänder på http://svtplay.se/v/2405375/konstakning/playexklusivt__vm_28_4_11_00, men mitt ljud är ganska dåligt och jag har så svårt att koncentrera mig då. Men åh, det är så härligt med konståkning. Just nu är det herrarnas friåkning. Härligt. Den bästa, Stephane Lambiell, är dock inte med men man kan ju inte få allt. Han åker magiskt, denna Lambiell, tyvärr har han slutat åka som amatör och är nu proffs. Men youtuba honom eller något, han är otrolig!
Det här är konståkning för mig. Stephane Lambiel, bäst om ni frågar mig.
Snygg är han också... ;-)

Imorgon är det årets första bröllop för mig. Visserligen inte live men jag tänkte bänka mig vid TV:n vid halv elva och sedan sitta tills del är slut i London. För jag hoppas ni alla vet att imorgon gifter prins WIlliam sig med sin Kate i Westminister Abbey i London. Ska bli spännande att se hur de klarar det. Har ganska mycket att leva upp till med tanke på det otroliga bröllopet vi hade här i Sverige i juni förra året. Har även haft ett romantiskt bröllop i Skottland för knappt två år sen som kan bli svårt att slå.;-) 
De lyckliga tu.

Ikväll är det årsmöte med styrelsen, ska bli SUPERroligt!^^ Överlever nog men det är nog inte med mycket. 

Igår cyklade jag till bussen, tog bussen till Bjuv, väntade en stund, tog tåget till Påarp, väntade en stund, gick tillsammans med Bettsy och MiaFia till Rycketofta, hade en supermysig kväll med birdsen, tog tåget till staden, gick upp en stund till Bettsy, tog bussen tillbaka till Ekeby och cyklade sedan hem. En väldig massa transporterande med tanke på att Påarp ligger 10 minuter bort med bil.:-P Men det var värt varenda sekund!:-) 
På våren och sommaren går tågen utan problem i alla fall!

Nu SKA jag söka jobb.;-P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar